fredag 21. juli 2017

Bok 28: På en brennende bro






















Skyldfølelse og sorg har skapt en kløft mellom de kriminalitetsbekjempende partnerne psykolog Tony Hill og ex-DCI Carol Jordan. Men bare fordi de ikke snakker sammen betyr ikke det at drapene stopper.

Noen dreper kvinner. Kvinner som har en foruroligende likhet med Carol Jordan.
Dette er en morder som ingen andre, fast bestemt på å straffe sine ofre på den mest alvorlige og groteske måte. Slik saken utvikler seg, må Tony og Carol jobbe sammen igjen for å prøve og redde ofrene, og seg selv
.

Denne romanen har eg hatt liggande som MP3-lydbok på datamaskina. No fekk eg til å konvertere den til I-tunes.  Det opnar kanskje moglegheita for andre MP3-plater.

"Arr i sjelen" er kanskje den krimserien på Tv eg har likt best.  Når eg les denne romanen, ser eg for meg skodespelarane.  Tony Hill bur for tida i ein båt.  Carol Jordagn driv og pussar opp eigedomen til broren. I førre roman vart mellom anna han drepen, noko Carol skuldar Tony for. Jobben har ho sagt opp.  Ho er sint på Tony og har kutta ut all kontakt, men når han vert fengsla for noko han umogleg kan ha gjort ...

Om dette er god litteratur, kan truleg diskuterast.  Men ein pageturnar er det definitivt1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...